Välkommen till min blogg

fredag 4 december 2015

Drömmer om döden.

Jag har haft märkliga drömmar de senaste veckorna.

Jag drömmer att olika personer dör. Det kan vara jag, det kan vara jag och Crippe, det kan vara en främmande människa som man går förbi på stan som bara rasar ihop.

Skit märkliga drömmar. Jag har vaknat flera gånger och bara känt "men vad drömmer du nu".

Jag har som inte tänkt så mycket på det "praktiska" om det skulle va så om både jag och Crippe var med i en olycka. Jag har känt flera gånger att jag borde ändå stämma av med Madde så att vi är på samma bana. Så idag när vi stod och pratade om något så kom frågan "skulle ni ta Adam om vi skulle dö". Och svaret blev självklart. Och för mig är det även självklart att Mille och Amelia skulle bo med oss om något händer dom.

I förväg har jag trott att jag skulle börja lipa när jag ställde frågan men det var bra skönt att få kasta ut den.

Jag har läst idag att om man drömmer om döden kan det vara stora förändringar i livet som är på ingång. Och eftersom dessa drömmar startade vid ett jobb-byte så stämmer det ju lite grann.

Jaja jag hoppas på att drömmarna ger med sig men jag är lättad över att ha ställt frågan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar