Välkommen till min blogg

tisdag 12 november 2013

Fortfarande overkligt

Det är fortfarande overkligt att ha en vagga bredvid sängen. Ännu konstigare att ta hand om innehållet haha.

Ikväll somnade han tidigt så det blir bog att kliva upp 2 gånger i natt.

Jag har lite i-landsproblem på nätterna. Ibland när han vaknar vill han ha mat inom 2.4 sekunder. Problemet är att jag ska ta mig till vardagsrummet, kanske vill kissa, slå på tven, parkera vattenflaskan nära mig. Tror ni det är lätt?! Haha! Kissa får jag prioritera bort, så när jag väl har ammat, bytt på han och fått han att somna om då är jag rejält kissnödig! Jaja, jag tror det där blir bättre. Vi håller ju fortfarande på att lära oss det här.

Sedan har det förekommit att man har 0 sekunder. Vaknat någon gång åt en förbaskad grabb som ville ha mat för helst 5 min sedan.

Nä nu ska jag sova!

God natt! Puss och kram på er där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar