Välkommen till min blogg

tisdag 5 november 2013

Min stora kille

Idag var jag förbi BVC för att mäta och väga grabben. Eller ja, tydligen skulle jag ha varit där igår haha.

I alla fall är hans kurva toppen. Numera väger han 3400 gram och är 50 cm lång, min/vår hjälte växer så det knakar.

Igår sov han precis hela dagen. Han var nog helt slut efter magknip-natten. Igår kväll var han också lite gnällig så han fick somna i sängen. Men när jag väl får lägga han i vaggan sover både han och jag bättre. 5½ timma var det mellan kväll och nattamningen, helt underbart!

Idag bjöd vi Lillen, Jenny och Jack på middag. Shit vad alla barn är stora när man jämför de med Adam. Fast Jack är ju faktiskt ett år. På något sätt kom vi in på runda barn och då kom vi in på Mille. Sorry syrran men jääääklar vilken michelingubbe han var hahahahaa. Jag började skratta så mycket att Jack tog och grinade.


1 kommentar:

  1. Hahaha, be inte om ursäkt till mig. Gör det till honom, kanske när han läser det här om hundra år =) Tur att han gick till sig.

    SvaraRadera