Välkommen till min blogg

söndag 15 december 2013

Söndag!

Justja igår var vi till Mårdsjön en sväng, vi skulle hämta jackor som vi kunde panta på Stadium. De har sin årliga kampanj lämna en jacka och få 500 kr rabatt på en ny. Det jag ville skriva var att självklart tog Adam en powernap i farmors famn.

Imorse bjöd han på sovmorgon också, var upp vid 6 men vi somnade om i soffan till strax efter 9!

Idag var vi in till stan, dels för jackan och sedan lite julklappar. Adam skötte sig exemplariskt som vanligt, dvs sov typ hela tiden. Jackan inhandlad, sjukt 448 kr haha. Rabatten och intjänad bonus!

Ikväll fick vi äta och kvällsfika i lugn och ro, tack grabben. Sedan badade vi han och nu håller han nog på somna. Inget utbrott idag inte. :-D

Nu tänker jag kramas med den stora mannen i mitt liv! När vi ibland har lite kaos är han en toppen pappa och fästman! Både jag och Adam gillar Hans lugn. Jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar