Välkommen till min blogg

onsdag 4 december 2013

Var ett tag sedan

Ja jag hade en blogg. 

Anledningen till att det har varit tyst är att jag har varit otroligt trött, svårt att sova och vila och en missnöjd lilleman. 

Han har ganska fin magknip ibland och han leka rövare. Men är det så konstigt, alla funktioner i kroppen ska igång och bli van. Så jag har haft det lite kämpigt. Ser framemot den dagen det går mer än 3-4 timmar mellan måltiderna. Vet att det kan ta ett tag men den dagen kommer

När det är som jobbigast försöker jag stanna upp och samla mina tankar. Det är bara att kolla på Adam, tänka på att jag bor med mitt livs kärlek i ett hus med våra katter. 

I måndags ringde jag efter farmor och farfar då jag inte ville vara själv och självklart kom dom förbi. Evigt tacksam. Och på fredag när Crippe ska ut med jobbet och sova i stan far jag till Mårdsjön för en hel dag. 

Igår blev han 2 månader, helt sjukt! 2 månader av kärlek, känslan av att vara en ko, massa mys, massa bajs, förvirring, stolthet och massa annat. 

Nu Bonde söker fru! Hejdå


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar