Välkommen till min blogg

onsdag 25 mars 2015

Onsdag!

Ja lilleman gjorde tidig morgon igen. Alltså ingen i denna familj är redo då inklusive han själv. Denna gång hade han dock kissat ner sig och sängen. Och efter ombyte osv gick det inte att somna om. Men vi drog oss till 6.

Jag skulle vilja vara Chilla på morgonen, hon går ner till gästrummet och fortsätter sova där. Lyxliv haha

Idag skulle pappa ha bilen så vi gick till dagis. Det funkar inte alls bra när vi skall vara där till 9:30 för just då har han en tröttdipp och vagnen får honom att bli ännu tröttare. Brukar somna i sista sekunden och det blir inge bra och slutar i tårar.

Hemma tog jag min an tvättstugan. Tråkigt som bara den.

Hämtade en sovandes Adam. Och vi körde mellis på baggen.

Väl hemma gick det utför för oss. Han blev på ett uber gnälligt humör och jag kunde inte alls fokusera på matlagning så det sket sig. Adam fick rester och Crippe svängde förbi La prima.

Nu slappkväll. Ska fortsätta i tvättstugan och sedan ta en dusch. Efter det blir det nog sängen och slötitta på något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar