Välkommen till min blogg

tisdag 10 mars 2015

Tisdag!

Inatt fick jag det bekräftat, jag får helt enkelt sova i ett annat liv.

Adam kom väldigt tidigt över till våran säng och skulle sova väldigt nära mig. Sedan har han vaknat till flera gånger bara för att kolla så att jag och näsan var kvar. Och på det ska ju Chilla få plats hos matte också. Hon tycker det är väldigt jobbigt när Adam vaknar för då hoppar hon ner och väntar på att han ska somna om.

Idag har jag varit på dagis och gjort insats. Helt slut efter det. Men det är så himla roligt att vara där. Och det är faktiskt roligt när Adam sover och man kan verkligen fokusera på de andra barnen.

Vi var hemma runt 16:20 och då slappade vi en stund innan vi fixade mat tills pappa Crippe kom hem.

Adam däckade redan 19 och sedan dess har jag inte gjort någon väsentligt. Nu ligger jag bara i sängen och skall strax knoppa.

Imorgon blir det ännu en insats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar