Välkommen till min blogg

torsdag 12 mars 2015

Stackars lilleman

Vilken skitdag om man får säga så.

Adam är grinig, hysterisk ledsen, vet inte vad han ska göra, trött men finner ingen ro att sova osv.

Helt färdig när han skulle lunchvila, vilket han vanligtvis gör i 2 timmar men vilade endast 20 min idag.

Tillslut smsade jag Crippe att något är riktigt fel för han blev inte lugn utan tokgrinade. Och då såg jag anledningen till allt detta och hans kopiöst dreglandet. Hans hörntänder kikade upp lite för ett tag sedan, bara för någon dag sedan konstaterade jag att de har inte hänt så mycket utan man ser bara lite. Men idag, jäklar vad de har kommit fram.

Stackars Bubba!

Kvällens fundering är, hur mycket kan ett barn dregla, det gör är galet. Ena tröjan idag kunde man nästan vrida om.

Hoppas det går över snabbt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar