Välkommen till min blogg

lördag 7 mars 2015

Sömnlös 17 månader

Jaha. Då var vi vaken i 2,5 timma i natt. Skoj.

Eller ja jag är ju fortfarande vaken. Kan verkligen inte somna om snabbt dessa nätter.

Alltså vad gör man? Spelar ingen roll vilken säng han sover i, strul-Pelle iaf. Spelar ingen roll över hur länge han sover på dagarna. Varmare, kallare, mörkare eller nattlampa, spelar ingen roll.

Man är ju så ofungerande ibland (läs väldigt ofta). Hela kroppen bara skriker soooooooooova! Osis när han och jag blir sjuk och det är mig han vill sova med. Typ orolig sömn i en vecka. Och nu hostar Crippe så då får jag böka med han.

Sömn står fortfarande överst på min önskelista. Jag skulle kunna tänka mig en stuga utan täckning, utan mobil, utan tv osv och bara sova konstant. I all evighet haha.

Varför känner jag mig pigg? Justja man kommer upp i varv.

Jaja, hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar