Välkommen till min blogg

måndag 2 mars 2015

Vilken kanondag!!!

Wow jag ligger seriöst i sängen kl 20:30, jag är helt slut. Beror dock på film igår kväll när jag borde ha gått och lagt mig.

Iaf har jag och Adam haft kanske världens bästa dag. Jag älskar han så det värker i mitt hjärta, vilken grabb.

Idag skulle jag göra insats på dagis och jag fick det bekräftat igen, vi valde det bästa dagiset!

Vi kom dit kl 9, klädda för att vara ute. Det har hittills gått sådär med Adam eftersom han inte är van att gå i sin Michelinoutfit plus skor plus det fina underlaget. Inte så konstigt eftersom han är så liten. Så han brukar vara ute kanske 30 minuter och de minuterna spenderas oftast sittandes i vagnen. Det är vi helt ok med eftersom han tycker om att sitta och studera. Men idag då bara släppte det helt och hållet. Han knatade på konstant mellan 9-10:20. Eller ja han ramlade flera gånger men det var bara hjälpa han upp. Han ville utforska gården med skyffeln och Bobby caren osv. "Biltvätten" var enormt spännande. Så himla skoj.

Väl inne var det som vanligt, full fart! Han är jätte trygg inomhus. Efter luchen totaldäckade han i vagnen.

Och så fortsatte det så här bra till kl 16 och efter det har vi bara slappat hemma.

Jag ligger här helt lyrisk och kär. Vilken dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar