Välkommen till min blogg

onsdag 13 januari 2016

Hur vi sover och äter

Jag önskar verkligen att vi hade en kamera i taket som kunde filma oss på nätterna. Jag kan vakna till och fnissa pga hur vi ligger tillsammans vi 3. Inatt så kom Adam in till oss ganska tidigt (som vanligt) och han bara gosade in sig vid Crippe. Vaknade någon timme senare och då ligger han med ansiktet vid Crippes nacke och bara snusar plus att han ligger och håller om stora pappa. Såg så himla gulligt ut! Och jag då? Jag ville också vara med tydligen för jag ligger ganska långt ner så jag kan skeda med Adams ben och använda hans rumpa som kudde hahaha.

Har jag berättat om att när vi sov hos Madde sist så vaknade jag av att jag hade ont i armarna? I alla fall så ligger jag alltid på magen och har oftast armarna under kudden. Problemet då var att Adam låg raklång på tvären under min kudde så jag försökte ha armarna omkring honom också haha.

Nu till dagens middag. Vi missade att planera någon så vi sa i bilen att vi äter gröt. Gott och snabbt! Men inte tillräckligt snabbt för Adam eftersom han gick till kylen, hämtade en låda makkisar och en låda korv och satte sig till bords och började äta. Frågade om jag fick micra maten och försökte ta en låda men icke. Så då åt han det men han ville ha gröt också sedan toppade han det med en tunnbrödmacka. Hungrig kille!

Han fick ta en snabbdusch och gick omkring i sin pirat-badponcho. Efter läggning for jag på dagis och nu är det dags att sova! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar