Välkommen till min blogg

tisdag 19 januari 2016

Trött-måndag!

Ärligt, imorse när klockan ringde kände jag nästan för att grina. Kändes som om jag hade sovit en kvart.

Dagen på jobbet gick bra trots att det var som om jag skulle dunka huvudet i tangentbordet. Jag glömde visst en matlåda imorse så Crippe bjöd mig på lunch. Carlslunds krog var jättebra så dit vill jag flera gånger.

När jag öppnade dörren på dagis så stod det en grabb precis innanför och sa "mamma, mamma". Mitt favoritögonblick på dagen. Men en sak var lite annorlunda idag, Adam såg lika trött ut som mig.

For hem, lagade mat och sedan svidade han om till pyjamas. När Crippe gick ut för att byta batteri till bilen så sa jag något i stil med att vi myser tills pappa kommer in sen går vi och lägger oss. Han tolkade det som nu går vi på en gång.

Idag sprang han förbi sitt rum och kröp upp i våran säng och jag kände att vi kör på det. Han somnade snabbt.

Själv fick jag avverka en del av kvällen på dagis igen och nu ska jag sova!

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar