Välkommen till min blogg

tisdag 5 januari 2016

Världens bästa dag!

Alltså vilken sjukt bra dag vi har haft!

Jag bestämde för någon dag sedan att vi skulle fara på badet. Och så har vi "problemet" med att den som jobbar har bilen. Men då kom jag på den briljanta idén att vi tar bussen in och åker ned Crippe hem.

Så han såg så happy ut när vi skulle hoppa på. Sedan sitter ju han vanligtvis bakåt men nu fick han sitta framåt så han var knäpptyst hela vägen in. Sedan gick vi omkring lite på stan, införskaffade oss täckbyxor sedan var det någon som fick leka av sig på gågatan och han verkade ha superskoj!

Vi lunchade med Sandra innan ser var dags för grabben att lunchvila och jag promenerade till badet i minus 15. Kände knappt mina lår när vi kom fram. Parkerade Adam utanför och jag satte mig inne med en kopp kaffe.

Glädjen i hans ögon när han vaknade och såg vart vi var går inte att beskriva.

Mycket folk eftersom det är lov men mycket plats att röja omkring på. Vi har ju kallat honom för abborren men Evelina sa idag att han är som en groda och det stämmer klockrent haha.

Jaja vi badade i nästan 2 timmar så han var totalt slutkörd när Crippe hämtade oss.

Han somnade precis innan Stugun så jag sa till Crippe att jag kan powernapa med honom bara han stängde av bilen men drog i gång diselvärmaren. Hann skicka iväg instruktioner om att tända en brasa och ställde klockan på 18. 2 sek senare sov jag på våran uppfart hahaha.

När klockan ringde bytte vi plats till gillestugan. Adam fick pyjamas och låg under filten. Bella hann komma förbi en sväng innan det var dags att sova

Vilket jag ska också göra nu. Vilken dag och vilken grabb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar