Välkommen till min blogg

onsdag 6 januari 2016

Minus 24

Lite kallt ute idag.

Adam ville inte bjuda på någon sovmorgon idag så då sa jag att det blir frukost nr 1 i gillestugan. Han ville först inte gå ner men när jag tog med täcket kom han springandes.

Tände upp en brasa sen mös vi ett bra tag tills vi tog fram pennor och papper så vi kunde rita lite.

Runt 8:30 kollade vi om pappan levde. Jag behövde bara säga "Ska vi kolla om pappa vill kliva upp idag" så flög han upp för trappen och sprang in i sovrummet.

En riktig innedag fast vi tog en kall promenad ner till Ica.

Vi avslutade kvällen med ett bad haha. Alltså jag måste ha missat att skölja ut hans hår igår på badet för det har varit frasigt och knasigt idag, snäll mamma jag är. Så det var bara plaska på.

Min tur att jobba i 2 dagar nu. Känns väldigt lagomt!

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar