Välkommen till min blogg

lördag 23 januari 2016

Sjukstuga och helg!

Ja den här helgen blev inte som planerat (eller ja vi hade inte direkt några planer)

I torsdags kväll vaknade Adam och var kokhet. Vi bestämde oss för att jobba halva fredagen var oxh att jag skulle ta eftermiddagen då jag skulle på jobbfest.

Men det sket sig också. Jag vaknade och hade världens frossa kl 3 men elementet Adam vid min sida. Ont i halsen och hade börjat snora.

Då det var bara att stanna hemma. Riktigt surt för jag hade sett framemot festen samtidigt som det bara är att gilla läget.

Och tur att Adam var mest på myshumör även om det var en hel del tårar. Riktigt skönt när Crippe kom hem.

Idag har vi bara slappat. Adam är feberfri men snorig och lite trött men full fart ibland. Själv känns det som om någon har blåst upp en ballong i mitt ansikte. Ingen feber iaf men sjukt seg så vi får se hur det blir.

Nu film, snart sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar