Välkommen till min blogg

söndag 23 november 2014

En väldigt trevlig söndag

Idag skulle jag följa med Madde, Lars & Mille på Amelias första dansuppvisning. Kl 12:30 skulle den börja, eller hur var det?

Adam bjuppade på sovmorgon till nästan 8:30. Dock vaknade han 4 och somnade om typ 5:30 och jag kunde inte somna om förens 7:45 haha. Jaja upp och käkade frukost och lekte en sväng, svidade tidigt om till vanlig outfit för jag tänkte göra så mycket som möjligt innan Crippe klev upp. Innan 11 satte jag mig i bilen för att fara mot Lillänge för inhandling av obligatorisk blomma.

Var småstressad när jag kom till Odensala för att bli påmind om att showen började 15:30 haha. Amelia hade samling kl 12:30.

Jaja jag hade en väldigt trevlig dag med Mille och Madde. Lite kurragömma. Mille är så rolig för han tycker jag hittar så bra gömställen så när det är hans tur att gömma sig tar han det ställe jag precis var på. Spelade Rio på xbox, kanske hur kul som helst. Varför har inte jag fått spela tidigare? Fikade lite innan vi for till Gamla teatern.

Väl på plats ville jag nästan gråta när jag såg Amelia i sin underbart söta outfit. Mosters hjärta! Jag är så otroligt glad över att hon har börjat dans för det har varit en otroligt viktig del i mitt liv.

Jag fällde några tårar under några nummer och när det var Amelias tur kom den ett helt gäng till. Jag är så otroligt stolt över henne. Hon var då vacker och jätte duktig! En primaballerina! Det var en ära att få ge henne hennes första dansuppvisningsblomma. Mosters tjej!

Svängde förbi Coop för ubersnabb handling sem hem till grabbarna. Knasen var här och underhöll dom och Crippe hade gjort den otroligt smarriga woken!

Nu är det dags för att krama kudden.

Snart är det happy måndag! Och det ska komma snööööööööööö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar