Välkommen till min blogg

söndag 2 november 2014

Söndagen

Idag vaknade jag lite halvseg hemma hos Therese. For hem runt 12, då levde mitt mammahjärta ett eget liv. Helt otroligt vad man kan sakna grabben.

När jag parkerade bilen så låg han i vagnen och "sov". Självklart vaknade han till när jag skulle smyga förbi han. Han blev så glad när han såg mig men han ville verkligen sova en liten stund till.

När han vaknade på nytt traskade vi iväg till Jack, Jenny & Lillen. Sköna grabben fyller 2! Grattis Jack och tack hela familjen för gott fika och väldigt god middag!

Så himla kul att se Adam bland lite mera folk och andra barn. Skulle genast börja surra och krypa omkring. Sedan blev han nog väldigt sugen på gå med tanke på de andra grabbarna för han släppte taget 2 gånger när inte jag eller Crippe var inblandad. Annars går han bara mellan oss 2.

Imorgon jobb! Nu sova!

Fasen i vilken ordning bilderna hamnar i när jag väljer flera. Men det beror nog på att en del tar jag med kameran och en del med instagramkameran. Jaja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar