Välkommen till min blogg

torsdag 20 november 2014

Sämst på blogga

Det Jag älskar att vara hemma igen med vår underbara son! Vi håller oss så sysselsatta så jag glömmer bort att blogga

Vad har vi gjort under veckan?

Måndag: Hemmadag. Det enda väsentliga vi gjorde var bada och gå till Ica. Den blev det bara lek här hemma

Tisdag: Då letade vi oss till Selsålandet till Bella, Kevin och Vincent. Mycket trevlig dag och kul att äntligen få se hur dom bor.

Onsdag: Igår for vi till stan. Shoppade en shoppingvagn till Adam för jag är så less på släpa Emmaljungan när man bara ska snabbt in till stan. En Bozz Bmx rikare blev vi. Dumpade bilen hos Crippe och började vandra mot badet med den nya vagnen. Helnöjda! Visst är den en billigare och vingligare men den ska inte vara en "värsting vagn". Stannade hos Emma och Loke på fika (halvvägs) och sedan var det dags för babysim. Så himla kul att hålla på dyka med han.

Sedan ner i vagnen och han somnade på 10 sek. Gick mot Ica Odenhallen och såg att Lars var där och hämtade Mille och Amelia så jag sprang in och levererade några pussar och kramar. Handlade lite snabbt och sedan gick vi till Adams gudfar. Peter, Sara, Olivia, Albin och Kamper bjöd oss på mat. Hemmagjord pölsa och potatis, gud så smarrigt!! Adam var ett uppskattat inslag bland barnen. Han somnade gott i bilen och sov fortfarande när jag la han på skötbordet.

Idag torsdag var vi bara varit hemma. Han har varit extremt kramig idag. Men vi har hunnit med att gå lite, spelat kryp-fotboll, kontrollerat alla kryddor och tvättat en maskin. Gick på en promenad till Ica och stannade en snabbis på baggen för att ta en kopp kaffe och dela på en chokladboll innan Crippe kom med bussen.

Imorgon blir det staden igen. Måste handla några saker sedan ska jag förbi jobbet en sväng.

Och efter det gör vi helg när pappa Crap har slutat. Ska övertala honom att vi ska köpa med oss mat hem och strunta i matlagning, tror inte han kommer vara då svårövertalad.

Och ett gäng bilder i huller om buller ordning.

Nu sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar