Välkommen till min blogg

torsdag 13 november 2014

Om 24 timmar

Sitter jag på bussen som arbetslöse Jonsson.

Vad faaaaan hände?! Jag mår inte ok som alla tror. Jag har kört vikingstilen och behållt allt inom mig eftersom det känns som om jag knappt får vara ledsen.

Ja men Jessica du kan ju vara hemma med Adam. Men Jessica du har rätt ålder osv. Jessica du kommer få glänsa på ett nytt jobb.

1. Käften och låt mig må dåligt ett tag.

2. Kanske inte ville byta jobb just nu.

3. Låt mig bara få grina och låt mig göra det utan massa "det kommer ordna sig snack". Jag är fortfarande övertygad om att det här blir bra i slutändan.

3. Prupp, blä, skit och piss.

Borde kanske ta bilen imorgon för jag planerar att starta hulkningen vid fikat imorgon. Eller planerar och planerar, vet bara att det kommer bli så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar