Välkommen till min blogg

måndag 21 oktober 2013

Å det går framåt!

Jo men gårdagens kvällsamning och morgonens gick ju toppen! Nästan 40 av 57 ml.

Jag har funderat (har mycket tid åt det). Normalt hade jag blivit stressad över att vi har inte ställt i ordning en dugg inför hans hemkomst. Jag skulle ju ha 3 veckor på mig nu hahaha. Sängen är inte på plats. Skötplatsen är inte i ordning heller. Men vad gör det?! Allt står i påsar i huset så det är bara att freestyla när vi kommer hem och ta det som det kommer.

Justja, vi måste byta säng också (vi har haft gästsängen för den är mjukare).

Prio
1. Njut av att vara hemma
2. Pussa katterna och ge dom godis.
3. Fixa skötplats.
4. Säg till din son och fästman att du älskar dom.
5. Byta säng
6. Njut av tanken att nu har en ny familj bildats.
7. Fram med vaggan
8. NJUT HELA LIVET UT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar