Välkommen till min blogg

fredag 11 oktober 2013

Besöken

Som jag skrev innan är besöken väldigt uppskattade. Några som varit här är t.ex


Kusinerna Mille och Amelia har varit här flera gånger. Mest intresserad är Amelia. Det roliga är att dom kom med presenter för att Crippe har blivit pappa men jag verkar fortfarande vara enbart moster, tror de har svårt att inse att jag är mamma.





 Momma var här i veckan också, precis när han håller på sola men tillslut la vi han på den svalkande sängen.

 Madde och Therese leder ligan i antal besök. Madde var här redan första dagen för att mysa med en nykläckt bebis.
 
 

Farmor Eva (och Farfar Sören var självklart med) har spanat in sitt första barnbarn


Men när det kommer till besökare och veckans kanske roligaste bild går priset till polaren Sixten. Det är hur kul som helst att vi vänner kommer ha barn i samma ålder. Hanna och Joel fick ju sin prins i april. När Hanna kom in genom dörren sa jag något om gigantiska Sixten och herregud, hur ska dessa 2 kunna leka med varandra? hahahaha. Tror Pricken behöver växa på sig lite.












Nu är pappa Crippe på ingång med lite mat =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar