Välkommen till min blogg

onsdag 16 oktober 2013

Vi lever

Igår hade vi (jag) en mindre bra dag. Lite sömn och gigantisk hemlängtan. Fast varför säger jag att det inte var en bra dag? Vi tog amningsrekord för enstaka tillfälle och totalt per dag så det går framåt!

Men snart är det helg och pappa Crippe kommer till oss imorgon och blir här hela fredag och lördag så vi längtar. Mamma saknar pappa tid så det får bli en myshelg!

Ja jag börjar på inse att vi kommer nog vara här större delen av nästa vecka också. Lillgrabben är fortfarande en trött bebis. Och jag känner att det är ingen idé att försöka stressa hem för att sedan kanske få komma tillbaka, har sett det hända och det vill jag inte vara med om.

Annars då? Igår trillade naveln av så det måste bli det största som har hänt på ett par dagar förutom amningen.

Och så bjuppar vi på en vecka 14 bild och kanske en vecka 31-32 bild



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar