Välkommen till min blogg

torsdag 16 januari 2014

En dag i Mårdsjön

Imorse ringde jag farmor och farfar i Mårdsjön och kollade om de hade några planer för dagen. Tur de sa nej för vi packade in oss i bilen och stack dit. Det är helt sjukt, nu kan man inte bara gå ut genom dörren. Skötväskan ska med, ombyten, babysitter osv. När allt är ute, justja jag har inte fyllt på med blöjor i skötväskan. Är svettig innan jag startat bilen. 

Och igen det känns som om det vänder för oss nu. Visst vi har inte haft det tungt 24 timmar om dygnet, han har alltid sovit på nätterna (förutom att den lille rackaren vill ha mat haha) osv men vi har haft en del motgångar. 

Nu är det 14 dagar tills vi ska på sista uppföljningen på prematuren på sjukan. Då kommer han vara 17 veckor och jag tror han kommer ha passerat 6 kilo gränsen då. 

Fredag imorgon, underbart! Pappa Crippe gör helg och tar med sig moffa hit. Slappkväll imorgon och lördagen kommer spenderas i Mårdsjön. Adam ska nog på sparkpremiär med farmor. Blev ingen idag då jag hade med mig lite klena kläder till han.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar