Välkommen till min blogg

tisdag 14 januari 2014

Njut?!

Jag har tänkt på det här att alla säger "njut, tiden går så snabbt". Där känner jag lite både och. Man ser hur snabbt han växer, speciellt märker jag det på skötbordet. Då har man lust att bara pausa tiden.

Men en sak som jag vill speeda på och vrida fram klockan till är den tidpunkt han blir bra i magen. Igår kväll hade han ett fint utbrott. Inte sova, inte äta, inte vagn ett tag. Då vet man inte vad man skall göra. Imorse vaknade jag av att han tokskrek och låg och vred sig som ett spett. Jag vill bara att dessa magproblem ska försvinna. Många säger att det ordnar till sig vid 3-4 månader så det är bara hålla tummar och tår.

Nu sover han en sväng, efter att pyste honom blev han som sitt vanlig jag på morgonen, dvs helnöjd kille som får kika på tv medans jag äter frulle. Och däckade för ett tag sedan. Idag hoppas jag att han sover en sväng efter lunch också för igår tvärvägrade han sova trots att jag gäspade som en galning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar