Välkommen till min blogg

söndag 26 januari 2014

Fismaskinen Adam

Alltså våran lilla grabb, han fiser som en karl! Eller nja, stackars skriker så fort han ska fisa =(

Aja, annars rullar det på för fullt! Igår for jag och Adam in och badade med badpatrullen (syrran och barnen). Fick ett kvitto på att grabben är en äkta Jonsson. dvs älskar att bada. Helnöjd vad han. Var lite spännande att duscha med han för första gången också (vi badar alltid här hemma). Så det ska vi göra om massa gånger! Babysim börjar v11 på badet och jag tror jag ska signa upp mig på det.

Jag känner mig så kär i denna krabat! Och jag har insett att jag tänker på det oftast på nätterna (måste tänka positivt när man kliver upp flera gånger haha). Nä men när vi går upp på natten för att äta så somnar han på en gång i famnen och det är så himla mysigt. Han är så underbart vacker, han är så go, han luktar bebis och han är vår!! Fortfarande helt sjukt, vi har en son! 50 % mig och 50 % Crippe.

Ja, har jag berättat att vi har fått höra hans ljuvliga skratt? Det kom när Crippe klippte naglarna haha. Och man får nästan bara höra det på skötbordet?! Fattar inte, förr hatade han skötbordet och nu är det bästa platsen. Om han är ledsen/arg/stökig brukar jag lägga honom där så han får lugna ner sig.

Tycker det känns jobbigt att jag går och längtar efter sommaren och att Crippe är ledig. Jag gillar verkligen när han är hemma på helgerna. Det är så mysigt/skönt/trevligt när vi får vara alla 3. Bara ett halvår kvar hahahaha (gud så tragiskt).

Nä nu ska jag nog hoppa in i duschen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar