Välkommen till min blogg

tisdag 28 oktober 2014

Dan före dagen D

Jaha då var kväll igen, vilket betyder att snart är det onsdag.

Natten gick toppen med Adam! Han sov i sin säng (1 mm från våran haha) till kl 4. Inget uppvak alls innan. Då försökte han krypa upp i våran säng vilket gick nästan, fick finjustera lite så blocksomnade han om på min arm och sov till 5. Fick lite käk då han inte riktigt ville somna om men tillslut gjorde han det och grabbarna tog sovmorgon till strax efter 8?!?! Halleluja!

Jag kände mig som en ny pigg människa imorse. Och jag som aldrig är sugen på kaffe direkt på morgonen satte på en panna (klev upp tidigare än normalt så tid fanns). Tog med en kopp på promenaden till bussen.

Idag när jag kom hem körde vi frågesporten "lukta på Adams hår och gissa vad han åt till lunch". Jag hade rätt på första försöket nämligen fisk hahaha. Nu har han blivit bättre på plocka mat själv och det resulterar i mycket kladd. Och av någon anledning så vill han smeta in händerna det sista han gör för att sedan visa att han kan klappa sig på huvudet. Thats my boy haha.

Ikväll tog det endast 10 min att få honom att sova. Ena bilden är när jag gick ut från rummet och den andra är nu när jag gick och la mig. Haha snacka om att han rör på sig.

Då var det sova som står närmast på schemat, vilket betyder att det är onsdag när jag vaknar. En onsdag jag har gruvat mig för i någon vecka. Men allt ont har något gott med sig eller vad säger man? Jag försöker tänka att av det här blir det något bra i slutändan. Allt om detta kommer det mera om, kanske imorgon!

Nu ska jag se på Mom sen är det kudden som gäller

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar