Välkommen till min blogg

måndag 20 oktober 2014

Dela säng med snoris

Inatt skickar vi ner pappan till gästrummet igen och jag ska få dela säng men snoris som är hans nya smeknamn.

Det är helt enkelt lättast om det skulle bli en jobbig natt. Plus att jag älskar att del säng med honom (när han är gosig och sover haha). Så det blir Adam längst in mot väggen (har ställt sängen så just nu) och jag och Chilla delar på Crippes sida. Önskar att hon kunde ta Adams halva av sängen som han inte utnyttjar men icke.

Ja men jag har inte berättat om natten som var. Vi var nog inställda på en jobbig natt men det gick jättebra. Han sov nonstop i sin säng till 4 sen kom han över till oss. Klättra lite/gosa med mig innan han somnade om på mitt öra. Och tror ni han snarkade lite? Försökte jag flytta på honom vaknade han till så jag kände att äh, vi får sova såhär. När jag satt och kollade på desperata hemmafruarna imorse hörde jag fortfarande bara snarkningarna i mitt huvud haha.

Nu ska jag pussa på min fina son och klappa på min gosiga kisse. Men vänta, hon har lagt sig på Adams sida. WOW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar