Välkommen till min blogg

onsdag 22 oktober 2014

Onsdag

Jaha då var onsdagen snart över.

Imorse vaknade jag i gästrummet och hörde en väldigt ledsen grabb på övervåningen. Bäddade ner han och mig i våran säng så somnade han om. Bla så hade hans blöja läckt, tror det är första gången det händer på natten.

Jaja, in till jobbet och körde på eller vad man ska säga. Sedan kom Adam till eftermiddagsfikat och hängde med mig resten av dagen. Han är ett populärt inslag på kontoret.

Efter det så for vi och hämtade en åkpåse till dagisvagnen som jag fyndade på Facebook. Just nu är det dock Chilla som använder den. Konstig det tog ett år innan hon började tjuvsova i vagnen.

Ikväll är det jag och Adam som teamar i ordinarie päronsäng (hahaha vilket uttryck) och pappa Crap får sova i gästrummet. Det är bra att någon alltid får sova "skönhetssömn" nu när grabben är krasslig. Ännu en bra sak med hus och massa extra rum.

Han verkar alltid vilja ligga på tvären när han har yta. Och nu kom Fisen (katten).

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar