Välkommen till min blogg

söndag 19 oktober 2014

Vilken natt

Alltså vilken natt! Jag fattar inte. Adam fick och la sig frisk men vaknade några timmar senare. Snorig, slemmig och fisig.

Bad Crippe byta rum till gästrummet, lika bra att någon av oss får sova. Plus att jag visste att han skulle ta med Adam till Mårdsjön idag så jag visste att jag kunde vila på dagen.

I alla fall vaknade han kl 13 och hade riktigt svårt att somna om. Snorig som bara den och riktigt ledsen i omgångar. I men en alvedon och efter ett tag blev han lugn och mysig men kunde inte riktigt somna. Klockan 3 stängde han sina ögon och då hade jag passerat "borde sova" stadiet. Så runt 4 knoppade jag. Och gissa vem som vaknade 6? Inte ens ersättning fick han att somna om. Kollade på barnprogram och åt lampan tills kl 7. Var helt knäckt så jag drog fram madrassen och hämtade kudde och täcke så vi hade världens mysmorgon. Han är en riktig mysare när han får kika på film. Åt lite frukost och sedan var vi i ett skick där vi kunde sitta upp och fortsätta kolla på filmen. Haha

Runt 9:15 kände jag att äh, jag testar och se om han vill sova en sväng. Vi båda somnade i fallet till sängen tror jag. Så Crippe fick en morgon för sig själv för han klev upp 9:30. Adam vaknade 12 och jag sov vidare till 13. Galet men.vi behövde sömn.

Grabbarna är på g nu. Jag har krattat lite, staplat lite ved och nu försöker jag få igång en brasa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar