Välkommen till min blogg

tisdag 21 oktober 2014

Walk this waaaaaay och myskväll.

Grabben är pigg men väldigt snorig. Så underbart att komma hem till en glad kille. Efter middagen så hände något stort! Så pass stort att tårarna sprutade hit och dit.

Jag satt på köksgolvet och Adam gick runt en köksstol, vips så släpper han taget, går till mig utan att ramla, ger mig en blötpuss och går sedan tillbaka till stolen. WHAT?!? Hittills har han bara fått några få steg mellan 2 personer och han blir alltid för glad så han ramlar eller kastar sig till närmaste person. Men nu gick han bara som om han inte har gjort något annat. Han kan inte ens ha tänkt på det. Ja jag blev super stolt och bölade och Crippe missade det för han hängde tvätt. Nu hoppas vi att det rullar på och han vågar att kila iväg flera gånger.


















Crippe hade tänt upp en brasa så nu har jag tänt massa ljus och satt mig i soffan under en filt. Jag ska börja vara här nere oftare, det är så sjukt mysigt och lyxigt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar