Välkommen till min blogg

onsdag 4 februari 2015

Åh äntligen

Natten som va sov Adam ok. Vaknade runt 4 och hade svårt att somna om. Men det gjorde vi och jag stängde av väckarklockan för det var så skönt.

Ställde klockan så vi skulle ta oss upp i tid och rätta till rutinerna till normal-läge men lagomt till 8:30 hade vi kravlat ut oss ur sängen.

På dagis har han haft väldigt täta kontroller på att jag är kvar och ibland vill han bara vara hos mig. Men vi påminde oss själva att vi behöver inte stressa in Adam då jag ännu inte har något jobb. Det får ta den tid det tar, allt för hans skull och att han ska känna sig trygg.

Enda konstiga saken var att han endast sov i 20-30 min. Tänkte att satan nu kommer han vilja sova på eftermiddagen men vi har lekt och tvättat och hållt farten uppe. Bitvis har han dock legat raklång i soffan.

Sen har vi ätit, tvättat lite mera, chillat oxj lekt. Han somnade snabbt i våran säng. Lika bra att han får fortsätta sova där.

Wow kl är bara 20 så nu har man mycket egentid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar