Välkommen till min blogg

måndag 16 februari 2015

Helgen!

Orkar knappt skriva.

I fredags for vi till Mårdsjön och sov där.

I lördags var det pimpelpremiär på Tjärnbergstjärn. Adam fick åka spark igen, he like! Hängde mest i vindskyddet och vad himla trevligt det är att sitta och surra när kidsen sover!

I vindskyddet började jag känna mig ur form och sedan på kvällen eskalerade det i snabb fart!

Jag har dålig samvete, köpte inget toll Crippe och jag fick bluetoothhögtalare, JAG ÄLSKAR DIG.

Igår var jag däckad hela dagen.

Tror jag åkt på halsfluss. Måste ta mig på hälsocentralen. Crippe får vara hemma idag så han kan frakta Adam på dagis. Det känns inte så smart att hålla honom hemma när han är frisk men jag kan inte vara där om det skulle behövas. Och jag tänker inte göra en tredje inskolning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar