Välkommen till min blogg

måndag 23 februari 2015

Back on track

Adam gjorde comeback på dagis idag. Läsningen gick ok, blev lite ledsen men det går snabbt över.

Så fort jag gick därifrån gasade jag och Bettansan mot stan. Nu måste jag komma igång med jobbdagen. Så jag har nu träffat en härlig kvinna från AS3 som coachar en vidare när man har blivit varslad. Riktigt trevligt och väldigt givande. Så nu är jag pepp!

Det blev verkligen bara fram och tillbaka, hade gärna hunnit med en sväng på stan men det får bli senare.

Redan på onsdag blir nästa sväng men då till frissan och det kommer bli samma sak, snabbt in och snabbt tillbaka.

På fredag blir det nog ytterligare en tur, jag vill verkligen på badhuset nu. Har inte varit där sedan innan jul, skämmes Jessica och Adam (vi har ju prioriterat dagis och sjukdom). Blir spännande och se hur han beter sig nu när han går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar