Välkommen till min blogg

tisdag 3 februari 2015

Vet inte vad jag ska ha för rubrik.

Vilken skit-natt!! Adam var vaken mellan 00-04, glad/ledsen/hysterisk osv. Alla i ett. Inget funkade. Försökte med välling också men icke. Helt färdig.

Och varför gick jag inte på min magkänsla och skippade dagis? Nej nej. Slutade med att jag fick vara kvar till 11.

Han var ledsen. Satte mig bara i bilen och tokbölade för jag var så färdig och det är jobbigt att se honom ledsen. 11:20 låg jag i sängen hemma. 11:40 ringde telefonen, bara fara och hämta Adam. Ville inte äta och superledsen.

Jaha, ingen mat trots att jag var där. Klädde på oss, for på mackan och delade på en korv, snabbhandling på Ica och sen hem.

12:30 sov Adam.12:40 sov jag. Mindre bra att vi vaknade 16. Jaja uber sen mellis och det kommer bli en sen kväll.

Låt oss få en bra natt.

Kul att lämna bort honom på pyjamasparty till helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar