Välkommen till min blogg

måndag 9 februari 2015

Vilken kalashelg

Men blä vad tråkigt det är att blogga ibland!

Vi har haft en riktig kalashelg. Eller nja, i fredags stökade vi mest på inför lördagens festligheter.

Efter Adams lunchvila i lördags så körde Crippe honom till Mårdsjön. Han skulle sova över hos farmor och farfar medans vi skulle partaja här hemma.

Vi var ett litet gäng som käkade tacos här hos oss och ju senare klockan blev så ökade folkmängden. Jäklar vilket gäng vi var på slutet! Och vilket sjöslag! Strax efter 5 tror jag de flesta kastade in handduken så då var det dags för mig att städa. Efter 6 kom jag i säng och slog igång tven haha.

Men satan vad skoj, första husfesten avklarad!

Vilken slödag det blev igår. Adam hämtade vi runt 14 och det hade gått superbra! Farmor hade dock fått varit vaken en sväng på natten men han hade inte varit ledsen.

Festnissen i mig vaknade till liv, snart vankas det tjejmiddag till finalen. Och efter det tror jag att vi kör på Sjöslag nummer 2, sista födelsedagen som 20-åring skall firas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar