Välkommen till min blogg

torsdag 16 april 2015

Då var vi igång!

SKIT-BLOGG!!!!!!
Skrivit ett långt inlägg om dagen, flippade bort det OCH gårdagens inlägg. Bra Jessica!

Ja igår började jag jobba och Adam är numera på dagis hela dagarna. Igår fick jag faktiskt väcka honom kl 7. Lämningen fick toppen, inga tårar. Dock chockad över att inte ha alla kläder på sig samt att det inte var några barn ute. Min arbetsdag flöt på bra men snacka om slut i skallen. Jag hämtade en väldigt glad kille som inte ville lämna gården. Personalen sa att han hade varit en solstråle! Resten av kvällen var han lika glad och fick avsluta med ett bad.

Idag vaknade han 5:45 och var sitt vanliga underbara jag. Faktiskt skönt att han klev upp tidigt så man får mera tid. Idag har jag faktiskt lyckas behålla mycket information i min hjärna som inte är van att användas på detta sätt. Idag kunde vi hämta grabben tillsammans och han var så glad. Idag hade han varit solstråle igen samt att han upplevs mycket tryggare ute, härligt! 

Efter Adam somnade idag var det dags att ta ett bad, helt underbart!

Lite tung dag då det är en vecka sedan Chilla somnade in. Men jag har sovit riktigt bra i 3 nätter utan att panikvakna. Dock så satt det en rund och go katt på våran gräsmatta som sedan satte sig på våran trapp. Då kom det ett gäng tårar. Jag saknar henne så enormt mycket. Min fis, kurrkompis, sovsällskap och älskling. 

Nu sängen och Fredrik Eklund! 

Massa bilder i icke bra ordning














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar