Välkommen till min blogg

tisdag 7 april 2015

Hur mycket tårar

Kan man fälla på en vecka? Samtidigt känns det som om jag inte orkar fälla några fler men just när jag tänker på utgången hittar mina tårkanaler nya.

Jag fäller de mest i min ensamhet. Adam blev så chockad när jag satte i gång och hulkade.

Adam ska faktiskt få vara på dagis imorgon. Det betyder flera timmar jag kan lägga på min håriga bästa kompis. Ska bara ligga i sängen och kurra i lag.

Jag har fuskat med tratten, mest för att jag (ego) inte vill se henne spendera den sista tiden i den. Ikväll fick vi betala lite för det. Knölen sprack lite så det började blöda lite grann. Den är nog ganska infekterad.

Jag kommer sakna henne så otroligt mycket. Min älskade Chilla.

Så många minnen. Många fina.

Kommer bli så tomt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar