Välkommen till min blogg

onsdag 29 april 2015

Slut som artist!

Jösses. Jag är helt färdig!

Dagarna spenderas med att komma in i de nya rutinerna med lämna på dagis, hinna på jobb i tid, orka fokusera en hel dag, hämta på dagis, laga mat, vara med Adam.

Sen där någonstans har jag spenderat väldigt mycket tid med att sätta mig in i styrelsen på dagis. Tex möten osv varje dag mellan söndag till onsdag. Hinner knappt träffa Adam och Crippe. Men det är en intensiv period just nu.

Detta har dock resulterat i att min hjärna går på hög varv och jag kan inte stänga av på kvällarna så det tar länge innan jag somnar. Plus att Adam var vaken av okänd anledning i 2 timmar i natt. Nu var det jätte längesedan det hände men ack så trött man blir. Tror det var tänder eller träningsvärk. Träningsvärk är inte så konstigt med tanke på hur mycket han springer omkring på dagarna.

Jaja sova nu. En kväll till med dagis-aktiviteter sen får jag lite hemmamys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar