Välkommen till min blogg

fredag 10 april 2015

Fredag

Då var det helg. Sista helgen innan vår riktiga vardag sätter igång.

Igår kunde jag inte somna, inte helt otippat. Så tomt i sängen utan Chilla. Jag hade helt enkelt för mycket plats. Blev väl så att jag snyftade mig till sömns. Vaknat flera gånger i ren panik, vart är hon, vad har vi gjort, hur kunde det här hända. Sedan bestämde sig lilleman att vara vaken en stund runt 2:30, då fick han komma in till oss. När han väl somnat och rullat intill sin far kunde jag inte sluta fundera. Tror jag låg vaken till 4-4:30. Tårarna ville som inte sluta rinna och jag var för trött för att få de att sluta.

Varit hemma på förmiddagen, tårar i omgångar men som tur var skulle vi göra föräldrainsats efter lunch.

När vi kom hem efter så kom nästa omgång. Ingen Chilla mötte en vid dörren, trappen eller uppe. Det känns som om hela huset är tomt konstigt nog. Visst det är bara en katt men jag vet inte hur jag ska gå vidare, hon var verkligen min älsklings fis!

Knasen kom över och vi grillade burgare och korv. Kikat på Lets Dance och snart där vi se vem som åker.

Imorgon ska Chilla begravas på en solig plats. Får fara dit och fixa om någon helg för nu finns inte orken.

Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar