Välkommen till min blogg

måndag 13 april 2015

Redan ny vecka

Igår brummade vi in till stan. Adam fick spendera tid hos moster och co medans jag och Crippe fick luncha/handla för oss själva. Det tackar vi för.

Hem och laga middag och sedan styrelsemöte.

Idag har grabben varit på dagis, inga tårar vid lämningen. Han hade varit lite trött och kramis när de var ute.

Själv har jag legat hemma och mått konstigt. Tror det bara är "Chilla sjukan" men det känns som om den aldrig kommer gå över.

Sista dagarna hemma, på onsdag börjar jag jobba. Ska till stan och skriva papper imorgon.

Btw, alltså jäklar vad Adam har fått tänder. Tror det är 4 nya som tittar upp på en månad. Hemma har han konstant napp för annars ska han bitas. 8 uppe och jag tror jag ser 8 nere.

Äh nu måste jag fixa lite med grytan på spisen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar