Välkommen till min blogg

onsdag 19 februari 2014

Äntligen!

Vilken kanondag!!

Morgonen inleddes utan sovmorgon, jag försökte in i det sista med att få lillemannen att sova en timma till men han prioriterade morgongymnastik med glatt humör och massa surr istället. Så tillslut kände jag att äh jag hakar på. Så vi övade på rulla runt och skrattade ikapp.

Sedan körde vi frukost och uppdaterad oss på OS fronten. Sedan ville grabben sova. Under tiden fick jag platta håret, slänga på lite smink, packa ihop saker inför en stadstur, ut med vagnen i bilen, lägga fram kläder till Adam och sen fick jag vänta. Tror aldrig ser har hänt. Satt vid köksbordet och njöt av en kopp kaffe.

Sedan blev det mat, kläder och vips satt vi i bilen påväg till NFI. Häng med Melina och Mirran, riktigt trevligt! Efter det åkte vi till paus och jag åt räkmacka 2.0, satan vad go!!

Svängde förbi moster Madde på jobbet. Lite mera mat och snabbhäng. Plockade upp Crippe och åkte till Lillänge.

Ikväll har jag fått njuta i en position jag har SAKNAT. Förr på morgonen somnade alltid Adam om på min arm. Så himla mysigt att ha han så nära. Men försöker man med den nu blir han bara förbannad. Men ikväll när han vägrade att somna fungerade den. Så när han väl hade somnat på min arm, inbakad i min famn och i mitt täcke började jag lipa. Som jag har saknat det. Och jäklar vad blödig jag är.

Nu känns det som om bitarna bara faller på plats.

Adam och Christoffer, mina älskade killar!
Och tack till Melina, Emil, Mirran och Madde för att ni gjorde min dag till en kanondag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar