Välkommen till min blogg

onsdag 5 februari 2014

Skit dagar!

Ja jag åkte på en jävla förkylning!

Så igår var jag apklen och Adam var ett mini monster. Vilken kombo?! Han tvärvägrade sova och var så trött och grinig. Fick tillslut gå ut med vagnen och då sov han i typ 45 minuter varav jag gick 30 av dom tror jag.

Sedan var det en riktig skit dag som inleddes med ett uber tråkigt samtal. Jag ringde till Djursjukhuset för att boka tid för avlivning av Tussen (den mindre/rädda). Det går inte. Nu kissade hon i sängen vilket hon inte har gjort på år. Men hon river på tapeter, hon är så rädd och skiter nästan på sig när något oväntat händer. Litar inte på henne kring Adam och nu ligger han mest still. Hur blir det då är det blir mer fart? Så tyvärr kommer hon få somna in imorgon bitti. Och jag har apdåligt samvete, mår skit och lite till men vad ska man göra?

I'm sorry......................................................


1 kommentar: