Välkommen till min blogg

tisdag 18 februari 2014

Tisdag

Idag var vi på föräldraträff, av 9 familjer var det 3 som kom. Lite dåligt/tråkigt. Men det var jag, Adam, Melina, Emil och en annan tjej från byn med hennes son. Trevligt tycker jag, roligt att träffa nytt folk. Adam var på bra humör, så pass bra stt han slocknade på slutet.

Efter det har vi bara hänt här hemma. Sovit på soffan, lekt i gymmet och bara bara gos! En riktigt bra dag! 

Han är så himla go och glad. Man hittar nya favorit saker med han hela tiden. Men skötbordet med Pingu och alla hängande saker är svårslaget. 

Börjar fundera på om tänder är på g, man ser vart de kommer titta ut tror jag. 

Imorgon ska jag och Melina ta en stadstur med kidsen. Handla lite och sedan ska hon fixa håret, skulle också behöva göra det. Hmm har nog inte fixat håret sedan i augusti.

Nu pinkade Adam på Crippe tror jag, got to go 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar