Välkommen till min blogg

söndag 2 februari 2014

Söndagen

Nattpasset gick bra, fick sova till 8:15. Idag har vi haft en slösöndag. Dagens ansträngning blev en prommis till Lillen, Jenny och Jack.

Adam somnade när vi gick hem och drog några timmars sömn, skönt för då fick vi lite små saker gjorda. Och självklart kom farmor och farfar förbi när han sov. Men jag ska fara förbi något i veckan, Eva har lockat med fiskbullar mmmmmm!

Idag gjorde jag paella till middag, mums så gott! Var riktigt längesedan jag åt det.

Skotern är avlastad, längtar efter att ta en tur! Blir inte så mycket åkning i år. Dels för denna vinter är mupp men så har vi ju Adam också. Jaja blir bättre nästa år när han är lite större.

På tal och Adam och större. 4 månader imorgon, galet! Vår goa/glada kille. Våran pratglada kille. Mammas sötnos!

Nu är Melina tillbaka i byn, sweet! Dock sjuk, vilket jag inte har godkänt. Ajabajja Melina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar