Välkommen till min blogg

måndag 10 februari 2014

En blödig mamma

Usch, vet inte alls vad det är med mig idag. Men jag känner mig blödig och slå snyftig.

Lilleman levererar. Somnade kanske 20:30 igår i sin säng, vaknade 1:20 för mat, hade lite svårt att somna om, napp hit och napp dit så han fick sova hos oss, vaknade sedan 7:15 för mat, sedan småsov vi till 8. 8 verkar vara det magiska klockslaget.

Nu på förmiddagen har vi kikat på OS, hängt i babysittern i badrummet så jag fick duscha och nu sover han. Han blir mer och mer vaken, han håller på skippa morgonvilan som sker någon gång mellan 9-10. Han är inte riktigt redo för det, ögonen hänger på han och kan bli lite gnällig men han vill inte sova. Bara han får vara så fungerar det. Men sedan bör han får mat igen är han sliten.

Snart kommer Melina på lite lunch och kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar