Välkommen till min blogg

lördag 1 februari 2014

Dagen

Natten till idag sov jag i gästrummet. Den här helgen delar vi upp oss. Crippe tog hela natten som var och inatt är det min tur (eeeh jag tar redan alla vardagar) att ta passet. Självklart ska Crippe också få sova ostört en natt då han ofta vaknar till på vardagar. Jag vaknade först 6 imorse och kunde mig utvilad, tänkte äh jag drar mig en stund. Vips så var klockan 8:15, studsade upp ur sängen och möttes av en zombie sambo och en rullandes son som precis hade vaknat. Jag sov mellan 23-8;15, har inte sovit så länge sedan Adam anslöt sig till oss. GULDVÄRT! 

Sedan har vi mest slappat. Gick på baggen och åt lunch. For till Mårdsjön och hämtade ved samt skoter. Och nu har vi bara myst på hemma. 



Nu borde lilleman snart vakna för kvällsmål. Dock så småsnarkar han så det känns långt bort. Men när man tror man vet något om honom så har man fel. 

God natt gott folk

Btw, tror vi har ved så det räcker! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar