Välkommen till min blogg

måndag 15 december 2014

Äntligen!!

Jaha måndag idag!

Inledde denna vecka men en misslyckad kaffekokning, blev lite blaskigt så att säga. Adam var på världens myshumör på.morgonen, ville bara sitta i soffan och kramas. Jag kommer sakna våra morgonstunder.

Sedan tog jag fram hans favoritsak just nu, durkslaget! Haha tar man fram det släpper han inte det på en bra stund. Och idag hände det som jag har väntat på sen den där dagen i Mårdsjön. Tackvare durkslaget har han gått och gått och gått. Jag kan locka med det eller så knatar han omkring själv med det! Och denna gång fortsatte han när Crippe kom hem. Till och med Jonas fick se det. ÄNTLIGEN! Han såg lite besvärad ut när jag skulle låna det till makaronerna.

Efter att han somnade (helt slutkörd så det tog endast 2 min) så har jag kokat knäck.

Dagens sämsta sak? Hade ju ont i huvudet igår och imorse hängde skallebanket kvar plus att jag är småsnorig och ont i halsen, SKIT! Jaja bryt ut nu så det hinner gå över.

Imorgon staden, ska till tandläkaren. Tror vi passar på att åka till badet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar