Välkommen till min blogg

tisdag 2 december 2014

Tisdag

Vi hade en riktig skit-natt. Jag är less.på att våran herre inte vill sova hela nätter. Fortfarande mat en gång per natt men till helgen ska det bort!

Jaja har redan halvsur när jag vaknade men det ändrade min sköna grabb! Dock fick vi ännu en gång ha diskussionen "man behöver inte bada" varje dag. Han satte sig vid badleksakerna och kastade i några utvalda och jag sa inte idag för du badade igår och imorgon ska vi på babysim. Då kastade han i flera. 20 minuter spenderade jag på golvet och sedan gav han upp och kröp därifrån.

Sedan har vi bara varit hemma och jag blir deprimerad av att bara vanka omkring här hemma. Det var det här jag visste att skulle vara aptrist när vi köpte huset, mammaledig i Stugun. Hade varit så mycket roligare att vara det i stan, föräldragrupper, öppna förskolan på flera ställen, gå på stan, gå på badet osv. Vad finns här? INGET.

Jaja men snart är den tiden över och jag har inga planer på att göra om det.

Lilleman fick tyvärr upp sitt kvällsfika för jag tror att det var lite för mycket i magen så jag gick in för att titta till honom. Och han hade förflyttat sig lite hahaha.

Imorgon babysim, ska möta Hanna en snabbis först. Justja, måste köpa byxor till Adam, de flesta ser ut som shorts snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar