Välkommen till min blogg

måndag 1 december 2014

Måndag

Och i säng innan kl 22!

Idag har vi bara varit hemma. Little mister vaknade 6:30 och var redo för bus och mys i sängen. Faktiskt inte vanligt att han vaknar innan kl 7.

Så vi satt ju bänkade framför julkalendern kl 7:15! Självklart såg vi även reprisen eftersom Adam inte var ett dugg intresserad av det på morgonkvisten.

Efter frukosten blev det ett bad. Nu har jag börjat med att han får välja vilka badleksaker som ska vara med. Ibland kastar han i alla och ibland står han och väljer noggrant.

Mest avancerade idag var att gå förbi återvinningen och Ica.

Bytte sängkläder idag, till några med.stjärnor på så det ser lite juligt ut. Insåg då att jag verkligen vill ha nya täcken och kuddar, de vi har är söndertvättade och jag har vikt sönder de flesta kuddar. Jag vill ha ett varmt mysigt duntäcke men Crippe tycker att han behöver inte bli varmare, tror sonen håller med honom. Men stackars mig som är frusen av mig på nätterna vill ha det varmare. Crippe tycker att jag kan ju börja ha på mig täcket istället för att ligga på det så löser det nog problemet hahaha.

Nu sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar