Välkommen till min blogg

torsdag 18 december 2014

Tog vårat pick och pack

Och styrde Bettansan mot Mårdsjön!

Crippe har julfest ikväll och vi hade absolut inga planer så då for vi hit på pyjamasparty!

Idag gjorde Adam pulkdebut och eftersom det var några meter jag skulle dra honon sket jag i vantarna. Det första han gjorde var att doppa.fingrarna i snön och så.blev han odlad haha. Jaja vantar nästa gång.

Gällande hans gå-själv-karriär så tror jag banne mig att det håller på lossna nu! Han har briljerat många gånger idag oxh hör och häpna, utan durkslag. Han tog en rejäl vända från mig, till farmor och sedan tillbaka till mig utan att pausa och stödja sig. Stolt mamma och farmor!

Sedan har han slagit "sämsta vila på dagen" rekord. Han somnade typ 5-10 minuter i bilen vid 10. Sedan runt 12:30 var han sååå trött så jag gick ner och la mig på sängen med honom (varför valde jag inte vagnen?!!?). Tog ett bra tag men han somnade och sov typ i 20 min. Tänkte direkt vilken skit-eftermiddag det kommer bli men nejdå, jäklar vad han har kört på! Somnade otaggad kl 19. Stackarn vad trött han var plus att han somnade inte om när han vaknade 5:30.

Jätte trevlig dag och nu ska jag sova bredvid min prins!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar